naglowek3.jpg
Niedziela, 24.11.2024    
Imieniny: Emmy, Flory, Romana
burglo1.png
Mieszkańcy pytają - Burmistrz odpowiada:
Ważne!

Regulacja gospodarki wodno-ściekowej - etap 2:
Warto wiedzieć

Przydatne linki

pz.jpg
obywatel_slider.(5047590_3443284).jpg
Tu zgłosisz awarię wodociągu i kanalizacji na terenie Gminy. Wspólna centrala alarmowa PIM i PWiK
grafika
01-09-2014    

W poniedziałek 1 września na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice uruchomiona została nowa centrala - dyspozytornia, dla zgłaszania awarii sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.

Z inicjatywy Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach oraz z uwagi na liczne wnioski mieszkańców, dyspozytornia będzie przyjmować wszystkie zgłoszenia dotyczące zdarzeń awaryjnych na sieciach wod.-kan. na terenie całej gminy, niezależnie od tego czy są one administrowane przez Przedsiębiorstwo Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o. (PIM), czy też przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Czechowicach-Dziedzicach Sp. z o.o. (PWiK).

Od teraz wszyscy mieszkańcy gminy mogą zgłaszać awarie wod.-kan pod wspólne numery telefonu, czynne całą dobę: tel. 32 215 31 71, 32 215 21 51, tel. kom.: 601 312 877 oraz bezpłatny, ogólnopolski numer alarmowy 994. Powyższe numery telefonu dotyczą jedynie zgłaszania awarii na sieci wod.-kan. Pozostałe sprawy, związane z bieżącą obsługą są przyjmowane pod dotychczasowymi numerami Biura Obsługi Klienta.

- Inicjatywa wspólnej dyspozytorni ma na celu przyspieszenie reakcji obu Przedsiębiorstw na zgłaszane awarie oraz integrację działań w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie całej gminy – mówi Andrzej Rzepka, prezes czechowickiego PWiK - Mamy nadzieję, że wspólna centrala telefoniczna ułatwi komunikację mieszkańców z dwiema Spółkami wod.-kan., świadczącymi obecnie usługi dostawy wody i odbioru ścieków, pozwalając jednocześnie wyeliminować szereg utrudnień związanych z określeniem obszarów i zakresów obsługi sieci wod.-kan.

W przypadku jakichkolwiek uwag bądź problemów z dyspozytornią telefoniczną prosimy mieszkańców o kontakt z biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod nr 32 215 37 17 (PWiK) , 32 215 43 40, 32 215 29 56 (PIM), mailowo lub osobiście w siedzibach firm w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.

PWiK / ŁP

 

 

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
KONTAKT
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuje powyższe warunki