O gminie
W ramach projektu pn. "ADAM – Aplikacje Dla Administracji Miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach. Usprawnienie obsługi interesanta" został wdrożony zintegrowany system informatyczny umożliwiający w pełni wykorzystać możliwości Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej (SEKAP).
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
Oddajemy w Wasze ręce system pozwalający na elektroniczną komunikację oraz załatwianie spraw w Urzędzie Miejskim przez Internet, dostępny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Wejdź na stronę i załóż skrzynkę kontaktową SEKAP.
Skrócona instrukcja jak rozpocząć pracę z systemem dostępna jest do pobrania w załączniku.
Jeżeli macie Państwo pytania dotyczące obsługi systemu, chcielibyście Państwo zobaczyć jak załatwiać sprawy nie wychodząc z domu to zapraszamy na spotkanie organizowane w dniach 26 i 27 czerwca. Celem spotkania jest przedstawienie krok po kroku jak założyć skrzynkę kontaktową, jak złożyć wniosek o wydanie bezpłatnego podpisu CC SEKAP oraz jak wysłać dokumenty do Urzędu.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc prosimy o dokonanie rezerwacji drogą e-mailową pod adresem .
Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach
Plac Jana Pawła II 1
43-502 Czechowice-Dziedzice
tel: 32 214 71 10, Fax: 32 214 71 52
e-mail: um@um.czechowice-dziedzice.pl